Økonomiassistent – måske med potentiale til at blive Bogholder?


Vil du være en del af vores økonomiteam, og har du erfaring med lønområdet? Trives du i en rolle med et bredt spektrum af opgaver, hvor overblik, struktur og detaljesans falder dig naturligt? Og har du lyst til et job med rig mulighed for faglig sparring og udvikling i et stærkt fællesskab i en veletableret virksomhed, hvor der er plads til både ansvar og smil i hverdagen? Så kan du være vores nye kollega.

 

Hos Fanø Kran-Service er vi kendt for kvalitet og professionelle løsninger inden for avancerede kraner og løfteudstyr til offshorebran­chen. Vi arbejder for altid at sikre, at vi skaber de helt rigtige individuelle løsninger til kunden ud fra ordene: sikkerhed, fleksibilitet og knowhow. Det kræver dygtige medarbejdere – det har vi. Det kræver også et solidt fundament inden for økonomi og administration – det har vi også. Og for at fortsætte vores gode arbejde prioriterer vi nu at få endnu en kollega med til at bidrage til vores udvikling, og derfor søger vi til en nyoprettet stilling en Økonomaassistent.

 

Med sikker håndtering af økonomiopgaver bidrager du til vores fælles succes

Med reference til Økonomichefen og i tæt samarbejde med vores Bogholder løser du opgaver inden for økonomi og administration, og du er sammen med dine kolleger én af de bærende kræfter i at sikre løbende optimering, udvikling og digitalisering af vores område.

 

Du får en arbejdsdag med primære opgaver inden for:

  • Lønbehandling til både timelønnede og funktionærer, herunder indtastning af timesedler
  • Fakturering
  • Håndtering af finansbilag
  • Refusionsansøgninger og lignende administrative opgaver
  • Ad hoc opgaver

 

Vi ønsker, at du løser opgaverne på en sådan måde, at du til enhver tid har styr på detaljer, frister og praktikaliteter ligesom du sikrer, at vi altid overholder gældende overenskomster og lovgivning inden for lønområdet. Du er sammen med dine nærmeste kolleger vores vigtige ”servicecenter”; det kræver gode kommunikations- og samarbejdsevner, en proaktiv og positiv tilgang i mødet med alle samt interesse i at forstå, hvordan du bedst bidrager til at skabe gode løsninger.

 

Har du overblik, grundighed og et stort servicegen? Så kvitterer vi med sparring, udviklingsmuligheder og dedikerede kolleger

Du bliver en del af et varmt kollegialt fællesskab med let til smil. Vi er hjælpsomme, åbne for input og kender hinanden godt; samtidig lægger vi vægt på ansvarlighed, kvalitet og værdiskabelse i opgaven. Vi er dedikerede, eksekverende og arbejder os struktureret frem med respekt for den fleksibilitet, som er en naturlig del af vores arbejdsdag med mange bolde i luften. Det samme ønsker vi af dig. 

 

Der kan være flere indgange til stillingen; vi forestiller os, at du er uddannet inden for økonomi og har min. 3-5 års erfaring fra en økonomiafdeling, hvor du har beskæftiget dig med løn og overenskomster. Det vigtigste er, at du matcher opgaverne kom­petencemæssigt, kan begå dig på dansk og engelsk i skrift og tale, og at du er vant til at kommunikere med alle lige fra direktio­nen og kolleger til eksterne samarbejdspartnere på en professionel og imødekommende måde.

 

Du bliver en del af økonomiteamet, som alle gerne vil lære fra sig, så forståelsen for vores virksomhed skal vi nok få opbygget sammen. Derudover står vi i 2024 for at implementere et nyt økonomistyringssystem (vores nuværende er C5), så vi imødeser din motivation – og måske endda flair – for sammen med dine kolleger at tage del i systemimplementeringen.

 

Vi investerer i dig og tilbyder

Du bliver en del af en engageret, stolt og kompetent virksomhed, hvor omgangstonen er uformel og humoristisk i en hverdag præget af dialog og samarbejde. Vi lægger vægt på kvalitet i arbejdet, et stærkt fællesskab og et godt læringsmiljø, hvor du får ansvar, som matcher dine kompetencer – og for dem som ønsker det, bidrager vi gerne til at følge de faglige og personlige udviklingsområder, som giver mening for dig og for virksomheden.

 

Stillingen er på 30-37 timer med individuel lønforhandling ud fra kvalifikationer samt pensionsordning, sundhedsforsikring og kantineord­ning.

 

Er du interesseret? Lad os starte dialogen

Ansøgningsfrist er ultimo februar. Vi arbejder dog målrettet på at finde den rette kandidat, hvorfor vi afholder samtaler løbende - så tøv endelig ikke med at ansøge. Du kan ansøge her!

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Økonomichef Berit Jensen på tlf. 76 10 65 88